Mintha tegnap történt volna, pedig idén már négy éve lesz, hogy Paul Walker halálos autóbalesetet szenvedett, ami miatt még a Halálos iramban 7. forgatását is le kellett állítani egy rövid időre, hogy aztán a testvérei és némi CGI segítségével fejezhessék be a filmet. Ezek után egy ideig az is kérdéses volt, hogy folytatódik-e a franchise, de mivel 10 számjegyű összeg lett a vége a mozis pályafutásának, a kételyek hamar eloszlottak.


Vin Diesel egy interjújában arról beszélt, hogy mi ösztökélte arra, hogy továbbra is maradjon a sorozatnál:

"Számomra nem az volt a kérdés, hogy vajon a franchise tud-e működni Paul nélkül, hanem az, hogy egyáltalán én túl tudom-e élni nélküle. Megnéztem azt a videót, amiben Paul garantálja, hogy lesz nyolcadik rész, és teljesen szíven ütött. A kötődésről és a testvériségről beszélünk, nem arról, hogy valami tud-e működni, vagy sem. Csesszék meg a filmet! Elvesztettem valaki fontosat az életemben. Volt egyáltalán olyan pillanat, amikor nem gondoltam rá? Ez a kérdés. Minden nap úgy keltem fel, hogy 'Paul miatt ennek a filmnek lenyűgözőnek kell lennie'".


Nos tehát: Paul Walker megígérte, hogy lesz nyolcadik rész, Vin Diesel pedig betartja barátja ígéretét. Persze a stúdiónál már korábban megerősítették, hogy a nyolcadik után egy kilencedik, majd egy tizedik rész is jön, szóval Diesel sokat gondolhat még a forgatások alatt egykori barátjára...
A Halálos iramban 8-at április 13-án mutatják be Magyarországon.